Team-up jouw team voor een klantfocus mindset!

Het team werkt al jaren op dezelfde manier. Voor lange tijd werkte dat prima, maar nu niet meer. De klanten gaan steeds meer eisen van het bedrijf en de overstap naar andere aanbieders is te makkelijk geworden. Hierdoor komen targets onder spanning te staan, zijn er steeds minder vaste of terugkerende klanten en kan het bedrijf zelfs slechte recensies krijgen.

Het bedrijf verliest hierdoor steeds meer omzet wat wordt verhaald op het team. Geen ideale situatie en dat komt de werksfeer niet ten goede. Om deze situatie te verbeteren is er gedragsverandering nodig binnen het team. De klant moet het uitgangspunt worden van de werkzaamheden.

Ieder teamlid dat in contact komt met de klant,
heeft een directe invloed op de relatie

Je wilt als bedrijf of afdeling deze verandering wel maken, een optimale klantfocus, maar hoe krijg je het team daarin mee? Hoe zorg je ervoor dat gedragspatronen die er al jaren ingesleten zitten worden doorbroken en bewerkstellig je ECHTE gedragsverandering bij de werknemers en binnen het team? Maak jouw team experts in klantgericht werken!

* Customer Creation staat voor het bieden van kwaliteit aan onze klanten. Daarom werken we enkel met gediplomeerde trainers, zodat je het resultaat krijgt dat je van ons kunt verwachten.  

Training "Klantfocus Mindset met NLP"

NLP-trainer Mariëlle en trainer en klantbelevingsexpert Marline slaan de handen ineen met de training "Klantfocus Mindset met NLP". *

Met deze training schudden we de vastgeroeste mindset binnen het team los en creëeren we een nieuwe mindset die gefocust is op de behoefte vanuit de klant. We leren het team experts te worden in Echt klantgericht werken.

Marline leert het team wat een expertstatus op klantniveau inhoudt. Het team gaat vervolgens op zelfsturende wijze hier een implementatieplan voor maken om deze expertstatus passend te maken voor het eigen team, onder supervisie van Marline. Op deze manier wordt werkelijke verandering en toepassing van de nieuwe klantfocus-mindset gewaarborgd.

Mariëlle begeleidt het team met HNLP-technieken. HNLP is de nieuwste stroming NLP en staat voor Humanistic Neuro Linguistic Psychology. Het gedrag en hoe ons brein en onze mindset werkt wordt dusdanig onder de loep genomen dat veranderingen mogelijk worden. Ook het gedrag en de mindset van de klant krijgen de nodige aandacht. Mariëlle coacht de deelnemers in hun belemmerende knelpunten en creëert daarmee ruimte voor nieuw gedrag en de nieuwe klantfocus-mindset.