Onze belofte

Customer Creation ondersteunt bedrijven in hun zoektocht naar de ideale klant. We gaan altijd voor resultaat: een klantportfolio vol met A -klanten.

Dit doen wij vanuit de filosofie dat onderling zaken doen een stuk prettiger, aangenamer en rendabeler is wanneer de wensen en behoeften van beide partijen goed op elkaar zijn afgestemd. Hierdoor gaan processen sneller, is de communicatie beter en zal de samenwerking voor beide partijen meer energie en rendement opleveren en minder kosten. En wat is er mooier dan dat wij onze klanten hier bij kunnen ondersteunen?

Daarom streven ook wij naar een ideale match tussen ons en onze klanten. Dit geeft de garantie dat we de beste service en het beste resultaat kunnen bieden dat door onze klanten van ons wordt verwacht.

In de basis werken we vanuit de volgende beloften:
* Kwaliteit staat boven kwantiteit, zowel in de klantrelatie als in het eindresultaat.
* We streven altijd naar het bieden van meerwaarde voor onze klanten.
* We tonen oprechte belangstelling voor onze klanten en gaan voor een "personal touch".
* Doel- en resultaatgericht werken is onze motor.

Partners

Inmiddels werken wij samen met een netwerk van collega-professionals die vanuit dezelfde waarden werken. Waar tijdens het traject een specialistische vraag is, zal in overleg een van deze netwerkpartners worden ingeschakeld. Dit zijn onder andere professionals op het gebied van marktonderzoek, (online) communicatie, coaching en ondernemerschap.



Het brein achter Customer Creation

De persoon achter Customer Creation is Marline Steenmetz. Nadat ze haar studie in marketing en ondernemerschap heeft afgerond, heeft ze tien jaar gewerkt in de marketing. Daar valt het haar op dat veel initiatieven voor verbetering van klantbediening vaak worden bedacht vanuit het oogpunt van één bepaalde afdeling of persoon. Slechts sporadisch worden deze initatieven door het hele bedrijf omarmd en hebben ze (blijvend) effect op de klantbeleving. De investering is hoog en het resultaat blijft vaak achter. Uiteindelijk wordt de klant er niet beter op bediend en in sommige gevallen gaat de beleving van de klant er zelfs op achteruit.

Het ontbreekt vaak aan een organisatie-overkoepelende klantgerichte focus, kennis over wie de juiste klant is voor het bedrijf en inspelen op de behoefte van deze klant. Er wordt enkel gestuurd op omzet en winst, een verkeerd uitgangspunt voor een langdurige en stabiele relatie met klanten.

Hierdoor is bij Marline de motivatie ontstaan ondernemers het belang in te laten zien dat de juiste denkwijze en een organisatiebrede focus op de ideale klant zorgt voor een goed portfolio met rendabele klanten en een stabiele positie binnen de markt. Het uitgangspunt is dat ieder bedrijf zijn ideale klant verdient en iedere klant zijn ideale bedrijf. Sinds 2013 streeft Marline deze motivatie na en heeft ze met een team van experts vele ondernemers kunnen en mogen ondersteunen in het behalen van zijn of haar doelen.

Stichting Vier het Leven

Stichting Vier het Leven ligt ons nauw aan het hart. Net als dat Customer Creation dat doet voor de zakelijke markt, maakt deze stichting het leven van ouderen ook net een beetje mooier. Door middel van sponsoring vanuit particulieren en bedrijven krijgt Stichting Vier het Leven de mogelijkheid ouderen een avondje mee uit aan te bieden: een goed verzorgde avond, waarbij mensen op leeftijd kunnen genieten van amusement en van het gezelschap van elkaar.

Ouderen zijn voor een groot deel afhankelijk van de jongere generatie, de mensen die zij hebben grootgebracht en/of zien opgroeien. En daarom vinden wij dat ze af en toe extra in het zonnetje gezet mogen worden.

Wij sponsoren Stichting Vier het Leven. Spreekt dit jou ook aan?

Bekijk dan hier de mogelijkheden voor zakelijke sponsoring van deze stichting!